25 Nisan 2010 Pazar

Sam Taylor Wood- Nowhere Boy


John Lennon'un gençliğini anlatan otobiyografik nitelik taşıyan bu film, gayet hoş beatles müzikleriyle bezenmiş. Teyzesiyle yaşayan, annesiyle yeni tanışan John, kaçışı müzikte bulur ve rock'n roll yapmaya başlar. bu esnada paul mccartney ile tanışır. böyle bol müzikli, bol eğlenceli anlı, aynı zamanda bol duygusallık içinde izleyeceğiniz filmin en duygusal anında, herkes ağlarken benim gülmem de hoş olmadı. ya şöyle ki, güçlü bir efekt ile insanlar ellerini ağzına kapatıp 'ayy!' diye bir tepki verirse gülünüyor. kafaların bana çevrildiğini de hissetmedim değil. ama sonra ben de herkes gibi duygusal anlar yaşadım. çok beğendim filmi. şarkılara eşlik edip dans etmemek için o kadar zor tuttum ki! kesinlikle izlenesi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder