2 Nisan 2010 Cuma

Fatih Akın- Im Juli


Evet, çok ayıp, yeni izledim daha filmi biliyorum. hani fena da değildi :)

Film, Fatih Akın'ın kendini de şööyle bir gösterdiği, yine Sezen Aksu şarkılı, almanya ve türkiyeyi birleştiren bir film.
Daniel öğrencileri tarafından pek de umursanmayan stajyer bir öğretmendir. Birgün Juli ile tanışır ve güneş simgesi olan birine aşık olacağına inandırır onu juli.bunun üzerine melekle tanışan daniel, ona aşık olur ve onun için türkiye'ye doğru yola koyulur.Juli de tesadüfi bir şekilde onunla bu yolculuğa çıkar ve başlarına gelmeyen kalmaz.
Biraz klasik bir film olmuş aslında. Ama ben severim Fatih Akın'ı, bu filmi de hoşuma gitti. Filmdeki tesadüfler biraz abartı olmuş gibi geldi bana. ama izlerken ne sıkıldım ne mola veresim geldi. şirin bir film olmuş.hani, çok canınız sıkıldığında, sanat filmi izlemek istemediğinizde, sizi yormayacak ve eğlendirecek bir film izlemek istediğinizde gayet yerinde bir tercih olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder